Boktips til ferien

Som nevnt tidligere skal min kjære på treningsleir til Mallorca på mandag, og jeg skal få bli med! Hipp hurra! Kunne ikke passet bedre, selv med leilighetsprosjektet going on. Vi har nemlig bestilt inn alt vi mangler til leiligheten, som bad og kjøkken- og det blir levert en liten stund etter at vi kommer hjem. Og siden vi begynner og nærme oss liiitt ferdig nå, passer det kjempegodt for meg å bli med. Ikke så mye jeg kan gjøre mens vi likevel venter på møblene. Målet er jo å bli helt ferdig med vegger, tak og gulv før vi drar på mandag – så det blir en hektisk helg på oss. Gard skal jo jobbe på treningsleiren, og mens han jobber på dagtid skal jeg trene, jobbe, sole meg og slappe av på stranden. Og da trenger jeg godt lesestoff! Og siden jeg er ferdig med Fifty Shades, lurer jeg på om dere har noen gode boktips til meg? Har faktisk Crossfireserien liggende i boden i flyttelasset mitt, lurer på om jeg skal pakke de med. Søsteren min har lest alle, og hun anbefalte de ihvertfall. Gleder meg til og gjøre akkurat dette om fire dager! Drasser nok med meg en del interiørblader også da .. Hva sier dere? Hva bør jeg lese? Har veldig lyst til å lese Politi, men har ikke lest noen av de andre bøkene før.. Så vet ikke om jeg orker og begynne på den når jeg ikke har lest de andre.. TIPS? ♥ Taes imot med stort takk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg