Blue sky

Sitter på kontoret, og kan så vidt skimte den blå, fine himmelen under ett tynt skylag! Idag er det ingen snø, og kjempedeilig vær. På kontoret har vi store viduer fra gulv til tak, de er sikkert over 3 meter – deilig! Får litt sånn ekstra energi av å sitte ved viduet kjenner jeg (kan være de 3 koppene med te jeg har drukket også,) ihvertfall når det er så lyst og fint! Her i Oslo er det lyst helt til klokken 17 om dagene, og det føles GODT! Da blir Lenemor ekstra SMILEY! Idag har jeg på meg ett gammelt skinnskjørt fra BIK BOK, men jeg ser de har det inne nå også, helt samme! Tskjorten er også fra BIK BOK / Smykket fra Lindex / Marc by Marc Jacobs her. Når jeg er ferdig for dagen, skal jeg ut og gjøre litt innkjøp til helgen. Jeg reiser nemlig til Hemsedal for å feire bursdagen min (blir 25 år den 12 februar) sammen med 19 venner !! Vi har leid tre hytter, og tjo og hei! Så jeg skal gå til anskaffelse av en alpinbukse samt litt andre ting. Og senere ikveld skal jeg til Hilde Christina på Hendrix, skal bytte ut Peaks extensions med ett helt nytt merke, nemlig Hendrix sitt eget tapeextensions. Spennende! Fin dag ønskes alle dere fininger! :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg