– Blue & Green


God fredag, og god helg! Nå er vi i Bergen by, Gard er i et viktig møte- mens jeg og Poco skal gjøre noen ærender. Hadde en superdeilig, avslappende dag ute på Holmen igår- nesten så jeg kjedet meg litt! Haha, er så vant til at dagene går i ett, og igår hadde jeg plutselig ikke noe på agendaen. Blir så lett rastløs! Men Gard sier jeg bare har godt av det, og det har jeg jo. Er jo det som er ferie! Laget deilig indrefilét med soppsaus og bakt potet til middag, og avsluttet kvelden i jaquzzien mens vi så på at solen gikk ned. How romantic, hæ? Hihi.. ♥ Litt skiftende vær idag, både sol og skyer- men Bergen er like fin uansett og jeg gleder meg til å gå litt rundt. Sitter i bilen og oppdaterer dere as we speak, så nå skal vi komme oss ut i gatene. Ville bare vise dere dagens antrekk.
 





Skjørt Other Stories – Sko Zara – Topp Zara – Veske Proenza Schouler – Hatt Vivikes – Solbriller fra siste utgave av Elle ♥
Jeg våknet forresten opp til verdens BESTE nyhet idag!! Var helt i hundre før jeg hadde våknet skikkelig, hihi. Fantastisk start på dagen! Forteller dere hvorfor senere. Ha en deilig fredag så lenge, så skrives vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg