Blue cotton


Skjorte BIK BOK / Bandana BIK BOK / Sko Converse Junkyard / Veske Gucci / Skjørt Gina Tricot / Klokke Daniel Wellington / Smykke BIK BOK Idag har vi hatt nok en deilig dag her i Stavanger. Spiste hotellfrokost nummer én sammen med Gard og de andre i 7-tiden før jeg tok turen til Elixia, etterfulgt av en tur i svømmehallen og frokost nummer to her på Thon Maritim. Fikk jobbet noen timer på hotellet før jeg og Gard spiste lunsj på Skagen, fiskesuppen mange av dere anbefalte. Midt i lunsjen får vi øye på en liten jente som går alene på fortauet, uten foreldre i sikte. Vi ble jo livredde begge to, så jeg løp etter henne. Hun var bare 4 år stakkar liten, og fant ikke igjen mammaen sin. Så jeg ble med henne for å lete, og da vi ikke fant henne, ringte Gard til politiet. Heldigvis klarte lille Juni å huske etternavnet sitt, så vi fikk heldigvis tak i mammaen til slutt. I mellomtiden fikk hun sitte ved bordet vårt, og vi gjorde alt vi kunne for at hun ikke skulle bli redd. Det var en stresset og redd mamma som kom løpende for å hente lille jenta si etter en stund. Kjente det stakk langt inne i hjerteroten lenge etterpå. Må være helt forferdelig når et barn kommer vekk på den måten. Heldigvis var hun i god behold ♥

Ellers idag har jeg sett på finalene sammen med et vennepar av oss, Gard tok forresten sølv igår, og hadde den beste tiden av alle guttene i stafetten. FLINK, og jeg er veldig stolt. Han skal svømme imorgen og søndag også, så det blir kjempespennende å følge med på. Nå kom vi nettopp tilbake på rommet etter sushi på Hall Toll, og skal bare ta en rolig kveld her på hotellet ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg