Blue and marble


Get all of these lovely blue, white and marble news at byleneorvik.com – here ♥ Avreise dag! Og litt kaotisk her hjemme. Stod opp klokken syv for å rydde ut alt på soverommet, samt klær, vesker, accessories fra den gamle walk-in garderoben. Det ser ikke ut her hjemme. Klær, møbler, seng og dyne over hele stuen, hehe. Glad vi skal reise bort i helgen! Igår fikk jeg endelig begynt å legge inn freshe Nelly-nyheter på byleneorvik, og dette er bare begynnelsen! Gleder meg til jeg får lagt inn enda mer, og så håper jeg at dere liker det også? Ble så inspirert av alle disse deilige vårfargene at jeg måtte klikke hjem litt av hvert selv også. Også er jeg jo i litt blue-mood siden vi straks reiser til Island. Takk for alle gode tips, de er notert! Skrives fra Reykjavik senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg