Blown away!

Nå har jeg nettopp tatt happy dansen på stuegulvet her. FY FADER for en HERLIG gjeng dere er!! Ja, jeg blir helt blown away av dere. Tusen tusen takk for herlige, søte og ikke minst koselige kommentarer fra dere. Dere rører meg langt inne i hjerterota! Var så nervøs for hva dere synes om meg in real life, men det trengte jeg tydeligvis ikke være! Åh – jeg er verdens heldigste blogger, nettopp fordi jeg har dere som lesere. Så igjen tusen takk! Flere snutter kommer etterhvert. Vi skal ha møte på mandag, ang hvilke programmer jeg skal ha fremover. De kommer jeg selvfølgelig til å dele med dere. Videoen har blitt sett over 8300 ganger, bare siden igår! HURRA, jeg er så glad! Og for dere som fortsatt ikke har sett den, kan dere se den her: http://tv-8.no/tvs/video.php?vid=029762134 The happy happy dance! TAKK for at dere gjør meg så lykkelig! Jeg er så glad i dere alle 🙂 Nå skal jeg ut å gjøre litt ærender, handle mat og shoppe litt – så blogges vi senere. Ønsker dere en helt fantastisk dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg