Blondie!

God morgen fra vår solfylte hovedstad, jeg elsker det – kjenner humøret bare stiger det minuttet jeg entrer gaten. Herlig! Var som sagt hos Hilde på Hendrix igår, skulle igrunn ikke gjøre noen forandringer – men vips! Så ble Lenemor blondere. Og kortere. Vi snakker nok en lang bob, litt lengre enn jeg hadde i sommer. Spennende! Vi er ikke helt ferdige enda, det ble så sent igår og jeg hadde loads med jobb som måtte gjøres. Så dere får ikke se det endelige resultatet før senere, men det blir så bra tilslutt! Hilde og jeg vi er superteam som vi liker og kalle det, eller hun er superteamet alene og jeg bare sitter der, men vi er veldig enige. Veldig enige. Hva tror dere ? Gleder meg til å vise dere det endelige resultatet. Og dere .. GOD HELG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg