Blonde dress

GOD morgen! Klar, og opplagt for en strålende dag, solen skinner og vi skal bare slappe av og nyte dagen ved bassenget. Gleder meg som en liten unge. Vi har det så deilig! Igår kveld tok vi det helt med ro, tror jeg var i seng rundt 11, halv 12. Deilig med mange timer søvn. . Vi spiste som sagt på en bulgarsk restaurant, og maten var god. Noe var veldig godt, mens andre ting ikke var så godt. Jeg pleier igrunn å like det meste, men litt underlige smaker på disse rettene. Veldig gøy å ha prøvd ihvertfall! Hadde på meg den nye blondekjolen min igår // Kjole Gina Tricot // Belte Mango // Sko Heels // Veske Style By Marina Restauranten var selfølgelig pyntet på ekte bulgarsk vis. Både inne, og ute. Det ble litt av en helaften igår. Først salat, så suppe, hovedrett og dessert. Puh, spiste igrunn nok for resten av ferien, hihi .. Salaten ser jo forsåvidt god ut, men jeg hadde tatt noen få ting som smakte …. Ja, nei jeg vet ikke .. Suppen var kjempegod! Minte meg om tacosuppe faktisk. Kjøttet  var også veldig godt, “pølsen” dere ser smakte også taco, mens kjøttet minte veldig om norske sommerkoteletter – så det var jo innertier! Desserten derimot. Den fikk ikke være med på bilde engang, haha! La oss si det sånn .. Det var ikke mye som forsvant fra det fatet hos noen av oss .. Men, ellers ganske god suppe og hovedrett. Men jeg tror vi holder oss til buffeten resten av ferien, kniiis! Mamina and me ♥ Har så fryktelig lyst å vise bilder av Andreas, men jeg får IKKE lov. Han skal ikke på bloggen sier han. Suresmilefjæs. . Hadde faktisk tenkt å legge ut ett nå – siden han ligger og sover. Men jeg har rett og slett ikke hjerte til det. Må bare respektere at han ikke vil. Nå skal jeg ha på meg bikinien, ta med meg bademadrassen min å tusle ned til det herlige basseng området. GLEDE på jord!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg