Blonde chic


Skjørt Zara – Genser Zara – Sko Windsor Smith – Veske Alexander Wang  Måtte droppe hatten til fordel for den freshe, sommerblonde hårfargen min idag! Gikk til søteste Ann Beate på Pilestredet, siden min faste frisør Elisabeth nyter New York i disse dager. Jeg ville bli mye lysere til sommerferien, så Ann Beate bestemte seg for at hun bare skulle farge bunnen istedet for å stripe, slik jeg ble ordentlig lys. Og jeg er SÅ himla fornøyd! Superflink er hun. Nå er det bare å få på brunfargen og fregnene i sydensolen, hihih. Fikk heiset extenionsfestene og klipt det også. Synes det ble så “snertent.” I tillegg tok vi vekk litt av håret jeg hadde fra før, deilig med litt lettere hår nå som det er så varmt i luften. Om dere vil bestille time hos Ann Beate, kan dere ringe 22603969. (Sponset behandling) 
Likte dere det? 
Nå har jeg endelig funnet meg en passende stilling å sitte i, hadde nemlig litt hjemmetrening tidligere idag, og løftet helt feil.. Gard tror jeg har fått en skiveutglidning, auuch. Så her er det bare å ta det med ro til man kommer seg til kiropraktor imorgen. Haha, kløneLene altså. På tide å lære seg og løfte riktig nå kanskje? Får bruke tiden min til å finne hotell i Barcelona, siden Gard er på sommeravslutning med jobben. Tusen takk for sååå mange gode tips! Alle er notert. Dere er alt for gode ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg