Blomsterkrans

P6251027P6251025P6251024Denne fine blomsterkransen bestilte jeg hos Floris for noen helger tilbake, i anledning  Malene sin åpningsfest for Meraki! Jeg skulle gjerne prøvd å lage en selv, men hadde ikke tid den dagen, så da tok jeg en liten spansk en og bestilte!

Hvor fin var ikke denne? Sa bare at jeg ville ha den mellom 5-7cm bred og med hvitt + grønt. Og dette var akkurat sånn den så ut i hodet mitt, så yay! Koster jo litt da, 349,- og den varer jo bare en dag.. Så anbefaler å heller lage selv. Kjøpe ståltråd, litt blomster og sette i gang! Jeg skal prøve meg på dette litt senere i sommer, så da kan jeg legge ut “oppskriften” på dette til dere. Eller kanskje en video? Vel.. Vi får se hvor bra den blir først, hehehe.. Superfornøyd og synes den gir antrekket det lille ekstra, så er det jo veldig sommerlig da ♥

P6251029P6251034P6251046Var den ikke fin? Bare synd den varte en dag + en kveld/natt.. Var helt vissen når jeg kom hjem fra byen, hehe ♥

Klemmer til dere fininger!

6 kommentarer
      1. Fra Mac, tror den heter Retro ett eller annet 😀 Husker ikke i farten og finner den ikke nå, haha 😀 Roter alltid vekk leppestiftene mine 😀

    1. Nydelig hårpynt til antrekket ditt!!!!!! Men kunne jeg få spørre hvilken lebestift du brukte på disse bildene? Merke og navn/nr ? Den var så fantastisk sommerlig og du kledde den sååå godt !!!!!

      1. Takk 🙂 Dette er Retro ett eller annet fra MAC, den er knall lys rød 😀 Du ser den når du er på MAC <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg