Bloggfest med nettavisen

GOOOOOD HELG alle fine lesere! Igår var jeg på Stratos på bloggfest sammen med Nettavisen. Kjempekoselig med tapas, vin i glasset og masse mennesker.. Var der fra kl 6, og tok tidlig kveld rundt kl 9.. Da følte jeg for å bytte ut finstasen med joggebuksen og sofaen. Deilig! Må jo være klar til helgen, hihi. Igår hadde jeg bare på meg min yndlingskjole fra Zara, den kan virkelig brukes til ALT. (Den er fortsatt i butikkene for de som lurer) Skoene og smykket er også fra Zara.Vesken fra Cubus og solbrillene fra Gina Tricot. Nå skal jeg gjøre litt ærender, før jeg avslutter med jobb – og sååå kan jeg også ta helg, wihu! Håper dere har en super start på helgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg