Bloggers battle – 1st round

GOD HELG til mine aller flotteste lesere  ♥ I skrivende stund sitter jeg i sofaen og tar igjen tapt arbeid for hele uken. Ser på det fine været ute, og har lyst å spenne på meg langrennskiene og dra opp til Songsvann! DET hadde vært perfekt fredag det. Men jobb først, så kan jeg ta en velfortjent helg senere idag, det gledes! Husker dere i forrige uke da jeg var på L’Oréal akademiet sammen med fine folk? Nå har resultatet av de forskjellige shootene kommet, og jeg klarer neeeesten ikke vente med å vise dere resultatet vårt … IH, SÅ fornøyd med hva jeg og stylist Siv-June fikk til. Og modellen vår Ada, er så utrolig vakker! Dette er en konkurranse, hvor vi er i kamp med 3 andre lag, så her er det viktig at dere hjelper oss å stemme, woho! Og for å stemme – er det bare å klikke seg inn her. Dere må registrere dere, også kan dere i tillegg vinne fine premier. Så stem stem stem på TEAM 1  Her får dere en videosnutt! Dere MÅ se hele, da blir jeg glad ♥ http://youtu.be/bGc0m9afCDA Hva synes dere?! Ble det ikke bra?? Vi er helt i ekstase over resultatet, jeg stod bare og hoppet under photoshooten fordi jeg var så fornøyd. Fine, fine Ada! Gøy å ha med en bloggleser på noe sånt. Her er litt backstagebilder fra den fine dagen vi hadde sammen . . Så hjelp oss å stem på det glade Team nr 1! Ha en AWESOME fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg