“Bloggen gjør folk glade”

I helgen publiserte Side2 en sak om bloggen min, og det synes jeg er superhyggelig. Tidligere idag fikk jeg telefon fra min kjære – han var på vei hjem fra jobb, hørte på nyhetene på radioen – og plutselig hører han ” Bloggeren Lene Orvik .. ” Stakkaren ble jo helt stresset og trodde noe var skjedd med meg, men det viste jeg at de bare leste opp ett sammendrag av Side2 saken. Dette synes jeg var så koselig gjort av Radio Ålesund, og ikke minst smigrende.   Jeg må jo si at jeg føler meg veldig heldig som har så fine lesere som dere. Dere holder motivasjonen min oppe. Dere gir meg en driv jeg ikke trodde var mulig.   Med 6 jobber, reising frem og tilbake mellom to byer, familie, venner og kjæreste er det ikke alltid like enkelt og få tiden til å strekke til. Likevel har jeg alltid motivasjon og iver etter å oppdatere bloggen to ganger om dagen. Selv om jeg innerst inne kunne ønske jeg fikk til en oppdatering til. Men så mye jobb som jeg har pr idag, får jeg nok ikke til det helt enda. Jeg vil jo veldig gjerne at bloggen skal bli enda bedre, og mer inspirerende. Man blir vel egentlig aldri helt fornøyd ? Uansett så er jeg stolt over hvor langt jeg har kommet med bloggen, og det har jeg også dere og takke for. Dere er så trofaste, snille og gode. Hva skulle jeg vel gjort uten dere? Så tusen takk ♥ Håper dere vil gå inn å lese saken. Jeg skal forresten begynne å skrive moteartikler / tips hos Side2 flere ganger i mnd, så det gleder jeg meg til å dele med dere. Saken finner dere her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg