Blogganbefaling

Ikke så ofte jeg gjør blogganbefalinger, men er det noen jeg virkelig vil gi litt ektra oppmerksomhet- så er det denne fantastiske smørblide Kristiansand jenta her! Jepp, min fantastiske, spreke og gode PT, Maren! Bloggen hennes kan dere lese her. Ikke bare er hun er fantastisk flink, motiverende og målrettet PT, hun er også så god og snill. Og blid! Maren smiler ALLTID. Hun har virkelig klart og forandre mitt forhold til trening på null komma niks. Jeg har jo hatet trening før, men etter jeg begynte med Maren på SATS, har jeg faktisk blitt veldig glad i det, jeg hadde ikke blitt det uten hennes hjelp. Fy søren for en motivator! Og ha noen på sidelinjen som hjelper deg, oppmuntrer deg og pusher deg – JA TAKK. Akkurat det jeg trengte, og jeg skal holde på henne for alltid. Hihi.. Takk for at du har lært meg og like trening skjønne jenta! I tillegg elsker jeg bloggen til Maren, rett og slett fordi hun for det første sprer glede, hun har massevis av deilige- og sunne oppskrifter. Og ikke minst – treningstips! Massevis, for dere som ønsker det! Anbefaler og ta en titt innom siden hennes, og om dere skulle være interessert i PT, kan jeg varmt anbefale henne. Finejenta! Noen som følger henne allerede kanskje?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg