Black’n white

Wearing : Coat BIK BOK BY LENE ORVIK – Shoes Zara – Handbag Alexander Wang – Cap BIK BOK – Sweater Zara – Pants Zara God morgen, vakre dere! Idag skinner solen i hovedstaden og jeg merker at humøret er enda mer på topp en vanlig! Er så deilig med litt ekstra energi i en hektisk hverdag. Igår satt jeg ganske sent og jobbet, men koste meg meg stearinlys, musikk på ørene og litt rosévin i glasset. Ikke verst å jobbe da vel, når man koser seg sånn? Imorgen kan jeg endelig avsløre hva det er jeg jobber med. Gleder meg til å fortelle dere ♥ Idag blir det fullt fokus på den lille store nyheten min, bortsett fra at jeg skal snike meg en liten tur til negle- og vippe damen for å få freshet opp til den store festen imorgen. Ikveld må jeg stryke hele kolleksjonen, slik den er klar til å henges opp- og vises frem til gjestene som kommer imorgen. Mye gøy på planen med andre ord.  Håper dere får en nydelig torsdag! Snart helg igjen- deilig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg