Black & white

Hei fine, snille, gode lesere! Ble så glad av kommentarene deres på forrige innlegg. Dere er så herlige at, heldige meg som har sånne lesere altså  ♥ Jeg og lillesøster har hatt nok en fullstappet, koselig og gøy dag idag! Startet med en gåtur her nede på fineste Tjuvholmen. Måtte jo vise henne nabolaget. Vi har jo fått både park og strand her nede nå, så jeg gleder meg skikkelig til sommeren kommer. Etter en tur rundt holmen, tok vi trikken opp til Frognerparken. Oda Sofie har ikke vært på ordentlig Oslotur før, så da må vi være litt turister. Fortsatte ferden ned Bogstadveien, gjennom slottsparken og ned til slottet. Tok en pause hos Ben & Jerry’s på Karl Johan, NAM! Før vi shoppet litt til Odamor. Så bar det rett fra shopping og på kino. Var på Saga og så OZ i 3D, fantastisk film, fantastiske farger og bare… Åh, ja finfin film! Kjøpte meg forresten en awesome skjorte hos Cubus igår, blitt så glad i svart og hvit trenden jeg nå ♥ Var den ikke søt? Jakken er en prøve for Styleway, men jeg lager den heller i mer “matte paljetter” sånn som den i gull. Den har jeg bestilt i svart, sølv og blå. Gled dere! Det gjør jeg! Skjorte Cubus / Sko JC / Tights BIK BOK / Jakke Styleway By Lene Orvik / Lue Carlings / Briller LeSpecs Nå skal jeg og Odamor lage kyllinggryte med kokosmelk og se film! Jentekveeeeld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg