Black / White

Inspirert av svart og hvitt idag ♥ Hei fra sofaen. Har styrt på med møter o.l fra tidlig til nå, og merker på formen at jeg må lytte til kroppen og slappe litt av. Da er det deilig og krype opp i sofaen med dynen, en god lunsj med juice, kakao, egg og brød med godt pålegg. Deilig at jeg har friheten til å jobbe fra hvor jeg vil, føler meg veldig heldig sånn sett. Så nå skal jeg få gjort ferdig resten av jobben som gjenstår for dagen. På ørene har jeg to nye favorittsanger som går på repeat konstant : 

♥ Røyksopp, Robyn – Do It Again
♥ Sia – Chandelier



Hatt, bukse & topp fra BIK BOK – Sko Zara 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg