BLACK WEEKEND

Annonse
PB264976
Hexashop (Vita Liberata & DMKC) har ikke bare Black Friday – men Black Weekend. Helt fra idag til og med søndag. Her har de mange digge produkter til enda diggere priser! Perfekte produkter til deg selv som passer rett inn i sesongen vi er inne i, i tillegg til veldig gode julegavetips til noen du er glad i ♥ Lover deg, disse produktene er en hit under treet i år! Som dere vet fra før er mange av disse produktene faste favoritter hos meg, både til hverdags og til fest. Se alle tilbudene her.

• Mine topp 3 tips til dere – både til eget bruk og til julegave •

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAGavepakke : pHenomenal mousse og rich face, samt påførings hanske – nedsatt fra 857,- til 649,-
– Beste selvbruneren til kropp som påføres med hansken for best resultat. Tørker med én gang, lukter mindre, man ser resultatet med én gang og det er lett å se om man har smurt farge feil sted. Resultatet blir naturlig og gir en fin glød. Selvbruneren til ansiktet påfører jeg med hendene, denne gir en nydelig glød og lukter lite. Påførings hansken er et must når man smører på moussen, så enkelt og hele kroppen er gjort på 5 minutter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERACapture The Light, Latte Light – 20 % rabatt
– Jeg har sagt det før og sier det igjen, denne er perfekt til ansiktet til hverdags og til fest. Jeg bruker den hver eneste dag før jeg legger resten av sminken over. Et nydelig grunnlag som gir glød gjennom hele dagen. I helgene bruker jeg den også på armer og bein for å få ekstra glød når jeg skal ut. Vet ikke hvor mange flasker jeg har brukt hittil i år jeg, men det er mange. Anbefales!

OLYMPUS DIGITAL CAMERATrystal Mineral, Sunkissed – 20 % rabatt
– Ett helt supert solpudder som gir naturlig og brunt resultat (ikke orange i det hele tatt.) Påføres lett med den fantastiske kosten som kommer med. Finest når man legger den i pannen, på kinnbeina og litt på haka. Trenger ikke mer enn det, nydelig og naturlig resultat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAI tillegg til disse tilbudene, så har Hexashop satt ned produkter fra – 10 % til – 60 % avslag ♥ Håper dere finner noe dere liker, og blir fornøyd med, og at dere likte disse tipsene. Naturlig brunfarge og glød er så fint til julebord sesongen, til jul og nyttår.

SMIL Lene

 

2 kommentarer
    1. God kveld 🙂
      Jeg lurer på om DKM Pudderet og Foundation fargen du bruker vil passe til hele året eller om du bytter fargeskala feks nå på vinteren? Er så vanskelig å finne riktig type farge når man ikke har brukt produktet før.. Sminken ser alltid så fab ut på deg, så tenkte å prøve merket!!

      1. Heia 🙂 Ja, det synes jeg faktisk den gjør, på sommeren bruker jeg ikke så mye foundation som jeg gjør nå i og med at huden er så brun og fresh da.. Men jeg bruker solpudderet året rundt, det er superfint og naturlig uansett hvilken årstid vi er inne i 🙂 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg