For christmas

WOHO, siden Nelly har -20% på alle produkter idag og imorgen, måtte jeg shoppe litt selv også! Tenkte å dele min handlekurv med dere! Begge disse dressene blir helt magiske til julebordsesongen, gleder meg til å bruke begge til pumps med en spennende bh under. Den røde jumpsuiten popper som bare det og vil skille seg litt ut! At de over the knee bootsene er såpass høye som de er, elsker jeg! Disse kommer til å bli mye brukt!

PicMonkey Collage-8Offwhite kimono set – Sparkling shirt – Sparkling pantsRød jumpsuit – Over the knee boots

Shop dine favoritter her, å få 20 % ved å bruke kode BLACK20

Nå er det helg, og jeg har tatt med meg J hjem til Midsund! Vi koser oss så utrolig mye her hjemme med familien! Pappa har disket opp med pinnekjøtt i går, oh my!!Og hele gjengen spilte Ryktet Går! God stemning i heimen. I kveld skal vi på Thanksgiving fest!

Nyt lørdagen!

10 kommentarer
    1. Åh – skulle ønske kontoen var full nok til å snope litt igjen… Haha… Men for å sitere ei venninne av meg – her er det BLAKK friday… 😛

    2. God søndag! Ser ut som dere koser dere hjemme, og det ser jo såå flott ut – den utsikten og naturen <3 Nyt det 🙂

    3. Den røde var virkelig lekker!! 🙂 Så kjekt at du har tatt kjærligheten med deg hjem <3 Lo og smilte godt når jeg så dere spilte på trekkspill, hah.. For noen skjønninger <3 Kos deg masse videre, søte! Stor klem

      1. Den er superfin! Gleder meg til å få den i posten 🙂 Hehehe, torader-gjengen 😀 Ler!! 🙂 Ja det var veldig koselig å ha han med hjem 🙂 Klemmer og håper helgen din var fin!

    4. Så på den røde dressen selv, men usikker på passform og stoff. Kunne du vært så snill å laget ett innlegg når du har mottatt klærne med bilder og info? 😀
      Fin dag!

    5. Hei Lene! Jeg har skjønt at du heller ikke er så veldig høy, jeg er selv 156 og sliter med å få jumpsuits til å passe på kroppen min, alltid for lange ben, for lang rygg eller slike ting. Du ser fantastisk ut i jumpsuit! Er det sånn at de bare sitter perfekt på deg, eller må du trikse og fikse litt? Evt. hva gjør du da?

      Ønsker deg en strålende kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg