Black dress

GOD MORGEN!

Jeg og Poco ligger i sengen og drar oss enda vi.. Gard er på morgentrening. Deilig og bare ligge under dynen med macen, og høre regnet plaske utenfor! Må vel snart tre på meg regnjakken og gå en tur med lille Pocovenn, så nyter sengen for alt det er verdt en liten stund til ♥ Igår hadde vi en rolig kveld her hjemme, vi hadde besøk av en kompis av Gard fra Bergen. Så jeg disket opp med hjemmelaget blåskjellsuppe, den ble så innmari god! Oppskriften kommer senere idag. Så så vi på The Voice, og tok tidlig kveld. Deilig det også på en fredag. 

Torsdagen var det derimot litt mer futt i,sammen med bestevenninnene mine. Inviterte Helen, Malene, Henriette og Maria til julebord hjemme hos oss. Vi ble enige om å kjøpe inn til juletapas, noe jeg gjorde- også laget vi alle maten sammen. Er så sosialt, og fullr mulig nå som vi har kjøkkenøy. Koste oss med god mat, dessert og snoperier. Ingenting er som å være i godt selskap, med sine aller beste ♥

Her er kjolen jeg hadde på meg på julebordet //

Kjolen er fra Nelly – herfra. Og er normal i str. Jeg har den i XS. Hadde strømpebukser til og svarte høye sko. All black med andre ord, funker fint!
Heldige meg som har så gode venninner ♥ De er gull verdt! 

Av mat lagde vi : Hjemmelaget kålrabistappe, sopp med kryddersmør og bacon, medisterkaker, sossiser med asparges, ribbe, rømmegrøt og spekeskinke og julepølser med rødkål. Mm, snadder- også fikk vi alle julestemning, Lukten av kålrabi og rødkål minner meg så enormt mye om julaften. Nå er det ikke lenge igjen, altså! Og jeg har ikke en gang begynt på julegavene ……  Jeg får hive meg irundt, komme meg ut av sengen, gå tur med Poco og bake brød til Gard kommer hjem fra trening. Senere idag skal vi en hel gjeng på lunsj på Bølgen og Moi, det blir kosekos!

NYT lørdagen så lenge ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg