Black biker

God morgen solstråler ♥  På vei ut døren til trening, selv om jeg er så stiv og støl etter gårsdagensøkt at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Hehe, men det er jo ihvertfall et tegn på at det er god trening, og at jeg gjør det riktig, så jeg får vel bare være glad.  Her kommer gårsdagens antrekk i det grå Osloværet. 


Jeg bare elsker, elsker, elsker denne biker jakken fra BIK BOK, den er så KUL.  Jakke BIK BOK / Cardigan ACNE / Skjorte Zara / Skinntights BIK BOK / Veske Alexander Wang / Sko ACNE Åh, jeg har så mange nye, og freshe treningsklær nå- gleder meg til å trene i de. Gjør noe med motivasjonen altså! Viser dere etterpå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg