Black and white


ELSKER denne pynten! Trenger ikke så mye av den for at det skal bli gjennomført! Og med svarte og hvite ballonger, svart og hvitt godteri blir det en så fin helhet synes jeg. Uheldigvis “døde” heliumballongene mine FØR gjestene kom, så ble ganske småstresset av det. Men ordnet seg likevel, ordner seg alltid om man bare ser lyst på det! Gliiis.  Synes dere det var fint? Ble tipset fra Henriette om denne siden som bare har så ufattelig mye kult! Jeg føyk nesten i taket da jeg klikket meg inn. De har jo alt mulig! Dette blir min faste side når jeg skal arrangere lignende fester, supergøy! Også er det ikke så dyrt heller. Bursdagsboks.no heter den ♥ Og her de produktene jeg bestilte, popcornbokser, retrosugerør, drikkebrikker og vimpler. Ikke så mye som skal til altså, før det blir et ordentlig tema! Poppet popcorn til den store gullmedalje igår da, det gikk virkelig unna. Litt gøy og gjøre det litt annerledes enn bare og ha en vanlig fest synes jeg. (Produktene er sponset) You like?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg