Black and white dress

GOD morgen! Energinivået er på TOPP idag, ingenting er som å våkne opp til en fantastisk utsikt og et fantastisk vær. Blir litt sånn smålig hyperaktiv kjenner jeg, og får lyst til å gjøre ALT mulig. Nå er det opp, og UT. Igår var vi ute, og da hadde jeg på meg min nye favoritt fra Zara. Elsker den nye vårkolleksjonen de har ute nå. Smykket og skoene er også fra Zara. Zara fra topp til tå igår med andre ord. Igår var vi på vorspill hos søteste Hege, og det var superkos! Så ble det en tur på byen etterpå. Morsomt at alle jentene på vorspillet troppet opp i svart/hvit igår?! Hehe. Tilfeldigheter! En fin fin kveld med morsomme drikkeleker, og søte jenter! Nå skal jeg få i meg frokost, og komme meg ut, ut, ut! Vi snakket litt om korketrekkeren igår, må jo nesten prøves ut i det fine været? Mange som har vært der? Er det bra? Nyt søndagen!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg