Black – and a little bit teddy

– Wearing my fav teddy for fall, combined with black leather and turtleneck –



Wearing : Teddy Arnie Says – Pants Zara – Shoes Zara – Handbag Alexander Wang – Cap BIK BOK – Sweater Zara

Hei på dere! Håper dere har det fint? Takk for så mange fine tilbakemeldinger på bts bildene jeg la ut igår, det gleder meg stort at dere er så positive! Nå er det jammen ikke lenge til kolleksjonen kommer ut i butikkene. Spennende tider, altså! Idag er det typisk høstvær ute igjen, men jeg sitter inne med macen og koser meg med levende lys. Får vært utrolig effektiv når været ute er som det er, for da har man jo bare lyst å være inne ♥  Senere idag skal jeg møte min kjære, og snille grafisk designer venninne Hanne- som skal lære meg med photoshop! Har et spennende prosjekt på gang, hvor jeg må ha photoshop som verktøy, og da er det så fint å ha en venninne som kan lære fra seg. Jeg er jo helt håpløs på sånne ting. Og senere ikveld skal jeg og Gard på besøk til verdens nydeligste lille bebigutt, nemlig Noah. Gleder meg sånn, han har blitt så stor nå! Og, imorgen ettermiddag etter jobb, kjører vi til Geilo, og på fredagsmorgen endelig til BERGEN igjen, det skal bli helt fantastisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg