Birthdaygirl

Idag er det 27 år siden jeg kom til verden, hihi ♥ Blir så rørt av alle fine tekstmeldinger, bilder, historier og fine ord fra venner, familie og følgere. Så utrolig stas! Jeg har til og med fått bursdagssang i operautgave over telefon av min gode venninne Charlotte, haha .. Jeg er så veldig takknemlig for alle som tenker på meg.. Har blitt vartet opp med gave og frokost av min kjære- han er så god! Senere skal vi ut på lunsj, og deretter har han invitert meg ut på middag ikveld. Vi skal på Kontrast, som jeg har villet gå på lenge- men det er alltid fullt når jeg ringer, og ikveld har han fått bord!  Må bare vise dere dette bildet her, Helen som postet det på veggen min på facebook, det er så søtt. Dette var i 1994 ♥  Blir nesten litt sentimental av å ha bursdag, rett og slett fordi det er så hyggelig at så mange tenker på en. For en herlig dag! I tillegg ser jeg noen få solstråler gjennom skydekket også, det gleder et bursdagshjerte. Til helgen får jeg besøk av jenter hjemmefra, og det skal feires ordentlig sammen med mine fantastiske venninner, gleder meg!

♥ Hvorfor kan man ikke ha bursdag flere ganger i året, da? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg