BIRTHDAY GIRL

HEI! Åh hjelpes, nå er jammen meg frøkna blitt hele 30 år! Det føles utrolig bra, og feiringen i går var helt latterlig vellykket! Herlighet som vi koste oss, har ikke helt landet enda kjenner jeg. Jeg har altså så mange magiske mennesker i livet mitt at det finnes ikke ord som kan beskrive hvor takknemlig jeg er. For hver og én av de ♥ Jeg ble gjort skikkelig stas på i går, helt rørt! Egen sang, egen video, massevis av RÅ gaver som jeg skal vise dere imorgen. OG… En stripper, hahahaha!

Ville bare vise dere gårsdagens look, elsk på kjolen. Elsk på hele kvelden. I morgen kommer jeg tilbake og viser dere mer, samt deler mer av hva som skjedde i går! Så gøøøy!! LUCKY BIRTHDAY GIRL! image116735398_10158715845340355_985749598_o16710640_10158715852105355_860524603_oKjole fra Cecilie Melli – Accessories fra Kostymelageret

LOVE from the birthday girl ♥

13 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen Lene!! Du så heeeelt RÅ ut!! Kan du lage et innlegg på hvor sminken er fra? Klem

    2. Gratulerer masse med 30 års dagen!! 😀 Du så virkelig helt strålende ut, og du virker så glad og god!

      Jeg vet at du er flink til å sette pris på ting, og spesielt menneskene rundt deg og også det at du har muligheten til å stelle i stand en sånn fantastisk feiring som du hadde i går. Men nå som du er 30 lurer jeg litt på hva som ligger innenfor det vakre og (unnskyld) overfladiske ytre. Jeg vet du brenner for de rundt deg og har gode familieverdier, men hvilke andre verdier har du, hva engasjerer du deg for i samfunnet, hva er ditt syn på klimaendringer, forbrukssamfunnet osv? Du er jo heldig og har muligheten til å ha et forbruk som er over den gjennomsnittlige nordmannen. Og den gjennomsnittlige nordmannen igjen overforbruker så det synger. Jeg hadde også hatt muligheten til å holde på som du gjør, kjøpe ny fine ting, reise masse, kjøpe/pusse opp leiligheter osvosv, men jeg prøver å være bevisst på forbruket mitt. Har du noengang testet ditt økologiske fottrykk?

      Jeg kunne ønske det kunne blitt satt litt fokus på, og at du mer tydelig kunne tatt litt ansvar. Forstår at du helt sikkert har gode verdier og mange tanker, kanskje du ikke vil brette ut om det på bloggen? Men igjen, har du muligheten og ansvaret til å påvirke.

      Det var bare mitt lille ønske, håper du koser deg masse videre på den store dagen din 🙂

    3. Åhh gratulerer så masse med overstått bursdag!! Såg ut som en helt amazing feiring!! ❤️

      Jeg lurte på en ting, hvor har du kjøpt alt pynten til lokalet? Jeg skal ha samme temafest i Juni engang og trenger masse stæsj, hihi. Om ikke du selger pynten da? ☺️

    4. WOOOOW! Gratulerer så mye med den store dagen som var i går! <3 Såg ut som du hadde en fantastisk dag og feiring 😀 Fortjener kun det beste. SUSS

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg