Biosilk.

Hoppet nettopp ut av dusjen, og kom på at jeg måtte anbefale dette herlige produktet til dere.

Dette produktet er fantastisk både for hud og hår, og jeg smører meg inn med denne hver gang jeg dusjer. Jeg bruker den også i håret mitt hver eneste dag. Den reparerer flisete tupper, og beskytter håret mot varme og kulde.
Om extensions håret ditt er litt tørt, er denne perfekt å ha i en gang daglig. Funker som bare det, håret blir helt glatt.
Jeg ELSKER den.

Dere får kjøpt den HER til kun 59,- Og bruker dere kode LENE, får dere i tillegg 10% ekstra. Billig, billig.

Noen som har den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg