Billion Dollar Brows

For en stund tilbake, fikk jeg veiledning om hvordan fikse brynene mine- slik de ser litt tykkere og litt mer naturlige ut. Jeg har virkelig fått opp øynene nå, og er mye mer fornøyd med brynene mine nå! Det geniale er, at Cubus selger en mal, som man kan tegne brynene inni. Oppi pakken finnes det 4 forskjellige typer/størrelser, som man bare legger over sitt naturlige bryn, så bruker man blyant til å tegne akkurat slik som malen er. Amazing, og brynene ser så mye mer riktige ut med en gang. Jeg har ikke pakken liggende, for jeg fikk en mal hos Marianne, som fikset brynene til meg første gangen. For å tegne brynene, trenger man en blyant. Jeg har lenge brukt et kit fra coverbrands. Som jeg er strålende fornøyd med! Billion Dollar Brows, inneholder: Brow Boost, 5ml Dyptvirkende behandling spesielt designet for å reparere og gjenopprette tynne, overnappede og underernærte øyebryn. Universal Brow Pencil, 1.2g Når brynene begynner å ta form kan du forbedre resultat. Bryn penselen passer alle hudtoner og hårfarger. Brow Gel, 3ml Brow Gel holder brynene på plass og gir en glatt, naturlig glans. Dette er siste finish for perfekte bryn. Jeg liker denne utrolig godt, og fargen sitter hele dagen, uten at man trenger å “fylle” inn noe mer farge i løpet av dagen. De malene fra Cubus, heter forresten Brow Perfection Stencils. Og man kan forme brynene til å bli – Delicate, Elegant, Glamorous eller Classic. Helt supert, og til GOD hjelp! Jeg brukte malen i ca èn uke, og nå klarer jeg å tegne øyenbrynene uten malen, så den hjalp meg virkelig. Hurra for øyenbrynshjelp! Dette er et reklamebasert innlegg, som jeg har økonomisk gevinst av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg