Bilder fra VBA

God morgen lovelies ♥ Hadde en utrolig fin kveld igår. Vi var en hel gjeng som ble stylet på L’oreal Akademiet, hvor vi fikk bobler og fingermat. Etter noen timer ble vi kjørt til Edderkoppen i samlet tropp, før det var klart for show og prisutdelinger. Mange flinke artister- og ikke minst MANGE velfortjente vinnere av Vixen Blog Awards, flinke folk altså. Jeg hadde en kjempefin kveld sammen med Kaja, Linn, Helen og Omar. 

Måtte jo ha med meg disse hælene i en pose, og ha på med Acne bootsene. Det er jo klin umulig (og kaldt) å gå med disse skoene ute nå. BRR!! Men alt for antrekksbildene ♥

BIK BOK : Body / Alexander Wang : Veske / Nelly : Sko /  H&M : Jakke / BIK BOK : Skinntights /  Zara : Smykke  Gårsdagens antrekk ble enkelt, ikke likt meg og ikke kjøre kjole på sånne eventer, føler jeg alltid går i kjoler når jeg skal “ut..” Hehe. Men igår følte jeg bare for å være litt .. Chill! Utrolig digg! Også måtte jeg jo bruke jakken fra H&M selvfølgelig. Elsk på den!  Her er litt bilder som søte Kaja sende over fra kvelden igår ♥ Jeg møtte jo igjen Steven, som er frisør og makeup artist for Adam og Eva, han gikk jeg i klasse med 1. året på VGS. Så morro og se han igjen! Hadde sminket meg fra før, men veldig kjekt at han hadde tid til å ta en lite touch up likevel, lærte meg noen triks for å få åpnet opp øynene enda mer! Nå står jobb, trening og litt ærender for tur. Ikveld er det Costume Awards, og imorgentidlig drar vi til Beitostølen sammen med to vennepar. GLEDER MEG til fjellet nå, ÅÅH ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg