Bildene som blir til overs

Uten navn-1Hoho, idag har det gått i ett kjør siden klokken 07! Endelig hjemme, klar for å lage middag og oppdatere dere. Og snart er jeg veldig klar for å dumpe ned i sofaen med min kjære som jeg har vært sammen med i 1 år og 11 måneder idag, woho – time flies ♥ Feirer det med en film vi, yes.

Dumpet min kjære Espen av på Ikea Slependen tidligere idag, mens jeg selv var på vei i et møte, og da jeg plukket han opp tok vi oss en tur til en avsideliggende vei for å knipse litt bilder i grønt og fresht terreng.

Man tar jo gjerne litt bilder mens man er i gang med antrekksbildene, og med meg og Espen blir det som regel mer fjas enn det blir seriøst. Dessverre blir disse bildene alltid bare liggende i en mappe, og aldri brukt – så tenkte å lage et litt annerledes innlegg idag. Dere får se antrekket litt mer ordentlig imorgen, da ♥

Uten navn-2Uten navn-23collageUten navn-24Uten navn-3Uten navn-4Litt gøy å se at man ikke bare poserer alvorlig alltid? Meg med og Espen blir det som oftest mindre fokus på bilder, og mer fokus på latter og skrøner, hehe.

Ha en fin kveld ♥

9 kommentarer

Siste innlegg