Bikinifest!

I skrivende stund sitter jeg i bilen på vei til Molde, mammabesøk, og gøy med venninnene ikveld – for en glede! Først skal jeg besøke min bror som er på jobb, har vært og kjøpt en pose med godteri og brus til han – også skal jeg på lunsj hos mamma før jeg skal møte venninnene til kos senere. Igår var jeg såvidt innom Cubus, og gikk amok i bikiniavdelingen. Ikke det at jeg egentlig hadde behov for flere, men når det koster 19,- pr del, så er det klart man går litt bananas? Eller .. ? Mix and match, og det ble hele 7 deler på meg. Så får vi håpe sommerværet kommer, slik de kan taes i bruk. Det er forresten fryktelig morsomt å leke seg med bildene. Jeg bruker Pixlr.com når jeg redigerer ♥ Ha en GOD dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg