Biker jacket

God mandag, ny uke- deilig!  Heldige meg startet mandagen med negletime hos SANDM. Pointy red nails, love it! ♥

Dette er mine egne negler, Marianne har lagt på forsterkning og gelish. Det koster 750,- og tar ca 1,5 t. Fort gjort! Så fornøyd. Digg med noe nytt nå ♥ (Sponset behandling) Og her kommer dagens antrekk / Hadde egentlig på meg en tykkere jakke, siden det er så iskaldt her i Oslo om dagen, men MÅTTE bare bytte den ut med min nye og ubercoole Biker Jacket fra BIK BOK. Kjøpte den før jeg kom hjem nå. Loveit! Jeans og tshirt BIK BOK / Skjerf ACNE / Biker jacket BIK BOK / Veske Alexander Wang / Lue FWSS Er ikke den kul, vel? Nå skal jeg jobbe resten av dagen, og deretter få handlet inn mat og fylt opp kjøleskapet. My favourite thing in the world! Håper dere har en fin start på den nye uken. LOVE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg