Bik to the Bok.

Åhh gud for en gøy kveld vi hadde i går, den var rett og slett perfekt. Så utrolig mange kjekke jenter, jeg blir så glad i hjertet mitt. Jeg og Tone disket opp med tapas som vi koste oss med, og man kan godt si det var høyt nivå med 25 kaklende jenter. Love it.
Nå skal vi hive i oss frokost, hoppe i fjellskoene å ta oss en liten fjelltur, gleder meg!

Gårsdagens outfit, var denne kjolen fra H&M som jeg har “sydd” om selv, klipt til slik den ble halterneck, og klipt den i ryggen.


Øreringer fra BIK BOK.

Tapasen jeg laget i går..

Herlig søndag til dere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg