BIK BOK BY LENE ORVIK

SOMMERFUGLER I MAGEN, LYKKE OG EN UTROLIG STOLTHETSFØLELSE!!! Jeg kan enda ikke tro at dette skjer! Som dere sikkert har forstått ved å se på bildet over, skal jeg altså få lov å gi ut min helt egen kolleksjon i samarbeid med min største favoritt – nemlig kleskjeden BIK BOK ♥  Dette er så utrolig stort for meg, og jeg er så takknemlig for at JEG har fått denne muligheten. Jeg kan nesten ikke tro det. Så mange fantastiske jenter har fått gjort dette samarbeidet før meg, og jeg hadde aldri i mine villeste fantasier trodd at JEG skulle få et sånt ærefullt oppdrag. Men nå er det altså en realitet, og jeg sitter igjen og er så takknemlig. Og for en reise!! Vi begynte med samarbeidet i Mars og nå er hele kolleksjonen i produksjon. Jeg har designet F/W 14, og kolleksjonen kommer ut i 51 butikker i hele Norge, samt på BIK BOK sin nettbutikk. Kolleksjonen slippes 14. November, og før denne datoen skal jeg reise på en liten lanseringsturné i utvalgte butikker. Dette blir SÅ gøy, og jeg er så glad.
Lykkefølelse i hele meg, skal jeg si dere ♥ Nå får dere jo bare se en pitteliten smakebit av kolleksjonen, men det er bare å følge med fremover- for det kommer både behind the scenes teaser, videoer- og ikke minst alle bildene av hele kolleksjonen. Gleder meg til å vise dere alt!!  Legger ved pressereleasen som går ut fra BIK BOK idag – så kan dere lese litt om samarbeidet BIK BOK BY LENE ORVIK.

Jeg vil bare gi en STOR TAKK til alle jeg har samarbeidet med for å få til denne kolleksjonen. Dere er en herlig gjeng, og jeg har hatt det så utrolig gøy sammen med dere. Og til René som gav meg denne muligheten, det hadde aldri vært en kolleksjon om det ikke var for deg! Ingrid Halleraker, du er en stjerne! Takk for at du har hjulpet meg med å utvikle denne kolleksjonen, du er absolutt den flinkeste jeg vet. Takk til alle sammen ♥ To my english readers : It’s a huge honor for me to tell you that I have designed my very own f/w collection for BIK BOK. You can buy the collection online 14. November. I am SO excited! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg