Big eyes / hverdagslook

God morgen! Ny uke, nye muligheter. Deilig! Vil starte den nye uken med å gi dere litt tips til fin og høstlig hverdagsmakeup ♥ I forrige uke, viste jeg dere en partylook til helgen med den nye fantastiske mascaraen BIG EYES fra Maybelline. Derfor synes jeg det passet bra med en hverdagslook nå som man skal ta fatt på den nye uken. S M I L E Her er tre produkter til hverdagslooken. Det skal ikke mer til! Big eyes mascara, eyeliner og høstfarget øyenskygger. Om BIG EYES mascara : Jeg har jo tidligere sagt til dere at dette er min absolutt favorittmascara nå, og det står jeg fast ved. Jeg har ikke mindre enn 3 stykker! Haha, måtte sikre meg i tilfelle jeg skulle miste den ene. Det som er så spesielt med denne mascaraen, er at den har en stor børste til de øvre vippene, og en mindre til de nedre vippene. Dette synes jeg personlig er ganske genialt, for det er mye lettere å legge mascaraen, spseielt på de nedre vippene. I tillegg kommer det ikke så mye på når du påfører, og man slipper at det blir klumpete. I tillegg kan jeg nevne at denne mascaraen har utrolig godt holdt. Er så typisk at det ser bra ut med én gang man har påført- også faller volumet ned. Denne holder seg så fint! Virkelig bare elsker den. Her ser dere forskjellen mellom børstene. Børste til øvre øyevipper / børste til nedre øyevipper. For å få høstlooken perfekt, har jeg i tillegg til mascara og eyeliner- lagt litt brun skygge på øyelokket. Min favorittøyenskygge til hverdags har alltid vært brun, og det er spesielt fint til høsten nå som man gjerne går kledd mye i lignende farger. Til looken, brukte jeg den mørkebrune skyggen til øyelokket, og den lyseste under øyenbrynsbenet. Dette for å få et mer våkent blikk. Superfine og naturlige farger i denne paletten her. Og resultatet, ble sånn // En naturlig, og fin hverdagslook- som jeg føler meg vel i. Ikke for lite, ikke for mye. Ha en superdeilig dag, så sees vi senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg