BIG EYES – for the weekend

Annonse God morgen fininger – og GOD HELG!! Ikveld skal jeg unne meg en etterlengtet tur ut med jentene mine, visst alt går i boks – og jeg gleder meg virkelig til å bytte ut malingsklærne med høye hæler, partyklær. og partysminke! Og her kommer min partylook for kvelden, nemlig The BIG EYES look fra Maybelline. Hvordan få the BIG EYES LOOK : – Idag har jeg bestemt meg for å legge en brun og varm skygge. Fint nå som jeg er litt gyllen i huden fra Spania. 1. Start med å legge den lyseste skyggen over hele lokket opp til øyenbrynet. 2. Påfør en litt mørkere på hele lokket og litt over globallinjen, pass på så du bruker en god kost- slik du får smudget det ut godt nok til at det ser naturlig ut, og at skyggene sklir inn i hverandre, 3. Legg den mørkeste skyggen i globallinjen, og fade den ut. 4. Legg en strek med liquid liner over øyenlokket. 5. Legg Kohl lineren nederst på våtlinjen. 6. Avslutt med Big Eyes mascara, den har en børste for nedre vipper, og for de øvre vippene. og gir en kjempefin 360 graders vippeeffekt. Resultatet : Før mascara / Etter mascara / Jeg er ganske så kresen på mascaraer, men denne her er virkelig god altså! Leste anmeldelsene på facebook også, og den får tommel opp fra flere. Anbefales varmt fra meg! Ved å LIKE Maybellines testpanel på facebook, kan dere få muligheten til å teste ut denne nye BIG EYES mascaraen, gratis! Gå inn å lik testpanelet HER. Ha en deilig inngang til helgen. Ute er det fantastisk høstvær, så jeg og Gard skal gå gjennom slottsparken og ned, må jo nesten få med oss litt av høsten vi også .. KLEMMER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg