Betakaroten for the summer

Annonse
Processed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetBetakaroten fra Good For Me

Oppkjøringen mot vår og sommer er i full gang, og jeg er som vanlig superflink å ta Betakaroten. Dette produktet har jeg vært fan av i mange, mange år, og det skuffer meg aldri. Jeg pleier som regel å ta det året rundt, men er ekstra flink å ta en hver dag frem mot sommeren. Dette selvfølgelig mye fordi jeg ønsker at sommerens freshe brunfarge skal bli enda freshere, men også fordi jeg ikke orker tanken på den kløende soleksemen jeg får om jeg ikke er flink nok til å ta den. Mange positive sider med betakaroten med andre ord ♥ Jeg kaller den bare tre i ett produktet!

Gir en dypere brunfarge
Forhindrer solbrenthet
Forhindrer soleksem

Uten navn-3Uten navn-5En kapsel om dagen er alt som skal til, og jeg kan love deg at du vil merke forskjell. Om du begynner å ta den nå, vil du se forskjell når du endelig får solen på kroppen. Kjenner jeg gleder meg!

En boks får du til 149,- og den inneholder 60 kapsler. Altså nok til 2 måneder. Vil anbefale å ta Betakaroten både før, og i løpet av sommeren. Betakaroten får du bestilt her ♥

Processed with VSCOcam with s2 presetSMIL Lene ♥

12 kommentarer
    1. Jeg har alltid lurt på hvordan du klarer å lage den fine, fluffy “dotten” på håret? Når jeg prøver blir det bare så flatt og kjedelig. Hadde vært SÅ amazing om du kunne ha vist det på video! <3 Gleder meg vilt til å se den nye leiligheten, av det jeg har sett hittil ser den superfin ut!! 🙂

      1. Haha, så søt du er! Gud jeg bare dytter opp i en strikk jeg? 😀 Har ikke noe spesiell metode dessverre <3 Hihi.. Klemmer

    2. Hei 🙂
      Hvor store er kapslene? Jeg sliter veldig med å svelge tabletter, men har veldig lyst til å ta betakaroten! Har du noe du kan sammenligne størrelsen med, slik at jeg vet ca. hvor stor kapselen er, før jeg bestiller? <3

      1. Hei Vilde, da er du som meg 😀 Hater å svelge tabletter! Men denne er så glatt på en måte, som en sånn trankapsel, og den sklir rett ned! Aldri hatt noe problem! <3 Try it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg