Betakaroten

Hei hopp happyfaces ♥ Siden jeg nevnte betakaroten sammen med høy solfaktor da jeg kom hjem fra syden – har det tikket inn med mailer, og spørsmål fra dere ang betakaroten. Det er tydelig at det ikke kun er jeg som sliter (slet) med den forferdelige soleksemen. Og jeg kan med hånden på hjertet anbefale betakaroten til dere som ett hjelpemiddel. I tillegg til at den bekjemper soleksem, gir den også en dypere brunfarge. Jeg har gått på betakaroten mange ganger før, og jeg blir alltid mye brunere når jeg har tatt betakaroten en stund. Jeg glemmer aldri i 2009, da hadde jeg tatt betakaroten lenge – og jeg tror jaggu jeg var den bruneste på hele ferieturen, nesten svart! Åh – times . . Men så har jeg vært litt sløv, og dette har jo da resultert i soleksemen .. Men NÅ – blir det andre boller fremover. Nå har jeg tatt litt over en hel pakke (6o tab,) og nettopp begynt på pakke nr 2. Dvs, jeg har gått på betakaroten i litt over 2 mnd. Man må ta tabelettene en stund før det i det hele tatt skal gi noe utslag, både når det gjelder soleksemen og brunfargen. Man skal kun ta én tabelett om dagen, og ikke overskride dagsinntaket fordi man tror det vil gi ekstra effekt. I tillegg til betakaroten, må man også være flink å bruke høy solfaktor på områder hvor man sliter med soleksem. I tillegg skal betakaroten bekjempe solbrenthet også, men det vil ikke si at man ikke skal smøre seg. Viktig å ta vare på huden sin. Betakaroten som jeg går på, skal være den kraftigste betakaroten på markedet. Denne kan man abonnere på gjennom naturalab, det er der jeg får mine fra. Første forsending koster kun 69,- inkl frakt for 2 mnd.. (Altså halv pris) Billig!! Om man ønsker å fortsette å abonnere, får man tilsendt pakke i posten hver 2 mnd med 60 tabeletter for 278,- inkl frakt. Dette abonnementer kan man lett si opp, da det ikke er bindende. Du kan kjøpe den ved å klikke deg inn HER ( Affilateslenke) Og husk : Du må være 18 år for å bestille denne over nettet. Håper dere ble litt klokere av innlegget, feel free to ask questions om dere skulle lure på noe mer. Lots of kjærleik til alle ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg