Best there is : Morningcoffee


Morningcoffee ♥ Dere! Jeg elsker den nye kaffemaskinen vår, vært litt småskeptisk til den (til tross for at det var jeg som ønsket den til jul) men nå har vi blitt særdeles gode venner altså. Jeg er en litt pinglere kaffedrikker, så derfor er jeg liksom avhengig av at jeg får til kaffen akkurat slik jeg liker den. Hadde en favoritt på den gamle Dolce Gusto maskinen, som var litt vanskelig å gi slipp på, men nå har den blitt utkonkurert altså. Nå er Nespressoen min absolutte favoritt! Synes det er litt stas å gå på Nespressobutikken på Eger og kjøpe kapsler, det gir en litt eksklusiv følelse synes jeg. Man kan jo bestille de på nettet også har jeg hørt? Synes søsteren min sa hun bestilte de på nett, og fikk de på døren dagen etterpå. Noe som er helt sykt, siden hun bor på en øy ut i havgapet, altså Midsund. Noen erfaringer her? Er jo litt greit å bestille på nett når man ikke har tid til å gå innom også. Godt å spare litt tid innimellom. Uansett – vi ønsket oss en Nespresso Citiz, med melkeskummer til jul – og det fikk vi ♥ 

♥ Koppen er fra Ting | Brettet og skålen i marmor fra Bolia | Bildet fra Deco Design




♥ Min favorittsmak – Vanilio

Her kan man altså kjøpe kapsler i alle mulige smaker, og min favoritt er vanilio. Jeg bruker alltid melkeskummeren når jeg lager kaffe, for jeg er typen som må ha caffelatte/cappuccino type kaffe når jeg først skal ha, så den melkeskummeren er helt fantastisk! I tillegg må jeg alltid ha en sukett i, for å få en søt smak på kaffen. Det er det samme når jeg bestiller kaffe ute også, enten bestiller jeg vaniljelatte, eller så har jeg i suketter.. Av og til litt for mange, og Gard erter meg med at jeg drikker dessert istedet for kaffe, han om det, hehe.. Godt er det! Nå har vi nettopp kjøpt nye smaker, en med smak av eplekake faktisk, den skulle visst være helt nydelig med melk, så tenkte jeg skulle få prøvd den ut i løpet av dagen. Noen flere Nespressolovers her eller? GOD HELG!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg