Best green juice ever

– This is amazingly good –  Hei til den nye uken, og ikke minst – til dere! Håper helgen deres har vært fin? Min har vært veldig fin, men skal innrømme at jeg var over oversnittet trøtt idag morges, gikk kanskje litt hardt for seg, og til tross for en utrolig avslappende søndag, kom jeg meg ikke unna trøttheten når klokken ringte. Har hjemme kontor, masse som må gjøres idag, og ingenting er bedre enn å nyte den beste juicen noensinne! Endelig kjøpt oss juicemaskin, og jeg måtte selvfølgelig “stjele” oppskriften på min favorittjuice hos Joe And The Juice. Det er altså så himmelsk at jeg har ikke ord! Må smakes. Så enkel å lage hjemme også, og den ble absolutt like god ♥ Oppskrift på grønn juice : Søte epler (gule passer veldig fint)
Ananas
Spinat
Isbiter  Så er det bare å juice i vei. ICA selger juicemaskiner til 399,- nå! Var der vi kjøpte vår, funker som bare det.  Og så er det bare å nyte ♥ Del gjerne deres juiceoppskrifter jeg bare MÅ teste ut. Nå blir det juice til den store gullmedalje fremover kjenner jeg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg