Besøk hos Bestseller

Igår startet jeg dagen med ett besøk hos jentene på Bestseller, så utrolig koselige jenter, og et kjempeflott showroom. I tillegg fikk jeg med meg en haug med vareprøver som jeg skal ha i garderoben til høsten, lucky me ♥ De har så mye fint, og så mange gode merker! Nå kan høsten bare komme, jeg er klar jeg ♥ YAS er et nytt merke de har fått inn, så utrolig mye kult! Ble noen glass vin og en middag med jentene mine på Olivia, kvalitetstid og skravling ♥ Meg og Hegemor! Se disse to vakringene, går det ann? Skjønninger. Så er de like fin på innsiden som på utsiden! Avsluttet kvelden med å bake sunne boller til Gard og Malene. Kosste oss med felles kvelds, boller med brunost og deilig varm te! Og selvfølgelig, stearinlys. Begynner så smått og glede meg til høstkvelder jeg nå altså. I ny leilighet! Apropos leilighet, vi tar over om en time! GLEDE! GOD HELG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg