Bergenslørdag

God morgen fra Holmen! Akkurat nå sitter jeg i stuen og ser på den nydeligste utsikten over fjorden. Nyter stille morgenstund, frokostbordet er dekket og nå venter vi bare på at resten skal stå opp før vi er klar for frokost. Igår var vi i byen for litt ærender, også hadde vi besøk av tanten, onkelen og kusinen til Gard her ute. Ellers slapper vi rett og slett bare av, sover lenge og koser oss. Skal bli flinkere å ta bilder til dere.. Ved lunsjtider drar vi til byen igjen, lunsj på Zupperia, mitt favorittsted i Bergen sålang. Ikveld skal vi ut sammen med vennenene hans, så det blir jo gøy med en tur på byen her i Bergen! Mange år siden sist jeg var det, så jeg gleder meg veldig til det. Nå er det bare solen som mangler, tung tåke her idag .. Men synes jo det er litt koselig også jeg da, kan man bare kose seg inne ♥ Hei fra lille Poco ♥ Her er litt bilder fra igår. Idyll på bryggekanten . . Meg og Poco er gode venner ♥ Deilig og bare tusle rundt her ute uten å pynte seg noe særlig.. Shorts fra Zara / Genser BIK BOK / Sko Converse Nå skal jeg pakke finstasen, så tar vi båten over fjorden og inn til byen. Ha en kjempefin lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg