Bergenlove

Uten navn-1Bergen by, god morgen ♥

Uten navn-3Endelig har jeg kommet meg til Bergen, og etter 16 dager fra hverandre er jeg tilbake hos min elskling. Deilig! Brukte hele dagen i går til å kjøre alene over fjellet fra Oslo til Bergen. En superhyggelig tur, fint vær, god musikk, og utallige telefoner med venner og familie for å holde meg våken, hehe.

Akkurat nå er vi på Måseskjæret i leiligheten til mammaen til Gard. Vi har besøk av våre kjære venner Aleksander og Kristina, og straks skal vi utover til finfine Holmen.

Været var så nydelig i går da jeg kom frem, så vi koste oss med reker ute på terrassen før vi tok oss en liten tur ut.

Uten navn-2Uten navn-4Uten navn-5Er så nydelig her hvor Kari bor, ingen sol idag men heldigvis ganske varmt. Lurer på om det blir en tur i bassenget likevel ♥

7 kommentarer
    1. Åååh, Bergen savn! Har ikke ord for hvor mye eg gleder meg til å flytte tilbake. Kos dere masse masse <3

    2. hvordan har du gjort håret ditt nå? utrolig fint! har du striper i bunnen? jeg har hakket mørkere naturlig hårfarge enn deg og sliter med at stripene ofte blir så markerte, men likevel vil jeg ha litt striper, om du skjønner? synes det er så vanskelig å forklare til frisøren :S hva sier du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg