Bergenlife

Uten navn-58Uten navn-56Uten navn-55Uten navn-57Uten navn-60 Uten navn-62 Uten navn-64 Uten navn-65
Er så godt å være her ute. Selv om det blåser og er kaldt, så er det så friskt og deilig å være utendørs! Ganske stor kontrast ift å være hjemme i byen, godt når man har naturen rett utenfor døren. Gjør noe med en. Gleder meg til å tilbringe tid her i sommer ♥ Idag skal Henriette, Egil og lille Noah dra hjemover, men vi skal prøve å få oss en gåtur til Fløyen før jeg kjører de til flyplassen.

Vi drar ikke hjem før imorgen, og har planer om båttur, fiskestang og muligens fersk fisk til middag ikveld. Hadde vært så nydelig. Tvitvi!

 

God søndag!

8 kommentarer
    1. God søndag, kjære vakre Lene. Pleier ikke å kommentere så ofte jeg, men i dag bare måtte jeg. Omhandler vel egentlig ikke det innlegget her, men den nye livsstilen din angående trening og kosthold. Jeg har fulgt deg så lenge jeg kan huske. Fra du jobbet på bikbok i Ålesund, du var sammen med Rolf Ivar og da du tok skrittet og flyttet til Oslo, og gjennom aalle leilighetene dine 🙂 Jeg har alltid tenkt godt om deg, og da du skrev innlegget om det som skulle bli din nye livsstil så tenkte jeg “aaah…sukk”. Av den enkle grunn at jeg var så glad for å lese en blogg uten den typen kroppspress. For i dag kommer jeg ikke innom mange blogger som ikke snakker om kosthold og trening. Men tiden gikk, og hver gang du legger ut bilder av antrekk og av deg selv tenker jeg “WOW, hun ser så bra ut” og for hver gang kan jeg se en forandring hos deg. Og DET motiverer!! Tenker ikke lenger noe negativt om det du gjør, og disse innleggene du skrev om kosthold og nå snart trening motiverer meg så grenseløst. Du er et fantastisk vesen Lene, og jeg må si at jeg er så “glad i deg”. Fortsett å skriv innlegg om kostholdet og treningen din, for det motiverer. Det beste med deg er ærligheten din, og stå på motet ditt. Masse klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg