Bergen neste!

GOD MORGEN fine dere! Beklager null blogging igår, dagen gikk i ett fra morgen til kveld- og når jeg endelig fant sofaen i ni-tiden var det egentlig middag som vart høyest prioritet, etterfulgt av sengen. Innshill ♥ Jeg har jo gjort noen innkjøp til leiligheten siden sist, men siden jeg ikke kan vise stue/kjøkken/gang i sin helhet enda (venter jo på ALLE møblene..) så får det holde med litt detaljer? Lysestake fra Bylassen, endelig fikk jeg sikret meg én. Må på leting etter resten også en dag. Denne fant jeg hos Paustian på Majorstuen. ELSK på butikken. Fantastiske knotter til gangen, eller The Dots som de blir kalt. ELSKER de! Hadde sånne i prøverommene på BIK BOK da jeg jobbet der- og nå fant jeg de endelig. Muuto har disse, og de fant jeg også hos Paustian. Var ikke de kule? Vi skal ha utrolig mye hvitoljet eik i leiligheten, så disse passer perfekt.

Og for å gjøre frokosten enda mer interessant.. Pantone kopp og skål! Måtte jo selvfølgelig kjøpe ett sett til meg, og ett til Gard ♥

Var ikke det skjønt? Disse fant jeg på traktøren, men i ettertid fant jeg de til halvpris på en eller annen nettbutikk. Kan tipse om den senere når jeg finner den igjen. For jeg skal nemlig hamstre mer av disse godbitene. NÅ drar jeg og min elskede kjæresten til BERGEN! Ah, har savnet Bergen så utrolig mye siden sommeren, at det skal bli helt herlig og komme tilbake. Tilbake til Holmen, huset, lille Poco og Kari (mammaen til Gard) Gjett om vi skal kose oss disse dagene. Skrives derifra ikveld dere, så får dere ha den fiiineste torsdagen så lenge ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg