Beloved Jeffrey

Idag fikk jeg endelig mine etterlengtede Jeffrey Campbell platforms i posten, gjett om jeg er i shoeheaven! Nå kom jeg nettopp inn døren, og snart skal vi ut å møte gode venner, it’s friday night – og jeg elsker det! Klarer ikke sitte inne i helgene for tiden, MÅ ut.. Hihi, vi liker godt å være sosiale. I’m in love. Jeg fant disse på ebay. Elsker fargen. Some other news.. Alt fra H&M. Nå skal jeg ut å ha det gøy! Håper dere også har / skal ha det gøy denne herlige fredagskvelden. Det unner jeg dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg