– Beige dress –

GOD mandag dere ♥ Håper dere har en nydelig start på uken!  Nå er jeg straks på vei ut døren for en morgentur til sentrum, må på apoteket å finne bandasjer o.l til brannsåret mitt. Så tror jeg hopper i treningstøyet og tar meg en powerwalk. Nydelig vær idag også, så vi er utrolig heldige. Idag skal vi faktisk på seiltur!! Ut til alle øyene, og fy som jeg gleder meg til det! Så gøy at vi skal få sett de små perlene som er rundt her. Kameraet blir selvfølgelig med! Wearing : Dress Kouture – here (Sponsored)
Shoes Kouture – here
Cardigan BIK BOK
Handbag Proenza Schouler
Sunglasses Céline Skrives senere, da kommer bilder fra dagen igår! God klem. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg