Behind the scenes – Stockholm

GOD MORGEN ! Nå har jeg nettopp vært oppe og levert nøklene til gamleleiligheten min . . Det var ikke så veldig vemodig egentlig, for nå trives jeg så mye bedre her nede! Dere husker da jeg var i Stockholm sammen med Morgenland PR byrå, og Yves Rocher? Jeg har helt glemt å vise dere behind the scenes bildene. Min look som jeg valgte ut blir lansert denne uken, så det gleder jeg meg til å vise dere! I tillegg kommer det en film dere også skal få se. Hvor jeg blir intervjuet på ENGELSK. Wræl! Spent på å se den selv altså . . Men i mellomtiden får dere se litt bilder fra den fine, fine dagen vi hadde i Stockholm. Engasjert? Nervøs? Filming . . På engelsk? Hjelp! Lurer på hvordan utfallet blir . . Hihi. Asså, visst ikke jeg skal ha sånt hus når jeg blir “stor” så vet ikke jeg. Her sitter jeg sammen med den kjente- og utrolig dyktige makeup artisten Sidsel Bøg, hun har sminket for all verdens magasiner. Blant annet Vouge. Her snakker vi litt om produktene som skulle brukes til looken jeg “laget” . . De hadde jo leid inn verdens vakreste modell, hun er bare 15 år! Og så utrolig nydelig. Looken ble lagt både på henne- og på meg selv. Og Sidsel kom med så mange gode sminketips under sminkingen/filmingen. Gleder meg til å dele tipsene med dere. Bla hvordan man kan legge en bein liquid eyeliner uten at det blir skjevt (mange som kjenner seg igjen? JEG!) Og hvordan få longlasting lipstick! Jeg lærte mye av henne altså. Kan ikke vise flere bilder enda, men looken og filmen får dere se senere i uken. Spennende! Yves Rocher har faktisk utrolig mange gode produkter, og jeg har funnet min lille favoritt – som jeg forguder! Jeg er jo hekta på å bruke highlighter, noe jeg bruker på kinnbeina for å fremheve, under øyenbrynet for å forstørre, og rett over overleppen for å få en forstørrende effekt. Hos Yves Rocher fant jeg en øyenskygge lignende sak, som jeg bruker som highlighter, og den fungerer så fint! Denne søte lille saken får dere her – til bare 135,- Var den ikke fin?! Nå skal jeg hoppe i treningsklærne, for idag er det duket for time med PT-Maren! Wihu, gleder meg. Tenk at jeg endelig skal melde meg inn i SATS? Unbelivable . . Og ikveld, har jeg bedt med meg Henriettemi på premierefest på Tina & Bettina. Herreguud, som jeg gleder meg. Jeg ler meg ihjel bare av traileren. Finfin dag dette! I tillegg må vi jo også få tid til å skru litt mer, siden halvparten gjenstår . . . NYT DAGEN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg