Behind the scenes still : BIK BOK BY LENE ORVIK

Her kommer en rekke spennende behind the scenes bilder fra shooten vi hadde med BIK BOK BY LENE ORVIK. Dere har jo allerede fått sett alle bildene fra shooten med meg som modell, og en behind the scenes video- men tenkte det kunne være gøy for dere å se litt behind the scenes bilder også! Da får dere sett produktene litt nærmere. Here goes ♥ En stykk fornøyd frøken. Her planlegger jeg antrekkene før shooten! Hengte frem antrekkene akkurat slik jeg skulle ha de på på bildene. Orden i sakene ♥
Denne kjolen er helt fantastisk fin. Den har strikk i livet, og er helt åpen i ryggen. Pure Dress 799,-
Favorittkåpen, den kommer også i hvit, Feminine Coat 1199,- Skoene fra kolleksjonen, som dere ikke har fått sett så nye på enda. Var de ikke nydelige? Elsker den nude fargen, den matcher også vesken jeg har designet perfekt. Pure Shoes 599,-

PU skjørtet som kommer med matchende topp, også i svart. 299,- pr del.


Kåpen i hvit, den har et nydelig blomsterprint inni, love it. 1199,- Og denne jakken som jeg også er så glad i, Rough 999,-


Samme PU sett som det i nude, 299,- pr del. Litt av tilbehøret som kommer, armbånd, smykke og solbriller. Det kommer også noen utrolig fine øredobber til, 2 par. Samt en ring med to perler som er superfin! Solbrillene kommer også i gull.


Denne vesken er så søt! Passer kjempefint til skoene. 

Dette blomstersettet elsker jeg, mønsteret, fargene – alt. Dette mønsteret går igjen i den hvite kåpen,  i linningen på buksene, og inni vesken. Dette settet koster 299,- pr del.  Detalis ♥








Polaroids ♥

Hva synes dere? You like it? Altså,  jeg gleder meg sånn nå! Nå er det ikke lenge til ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg