Behind the scenes

WOOOW – FOR en dag det har vært idag!! Min aller første gang til å sminke og ordne hår på modeller til magasinet. Sist gang stod jeg bare for klærne. Jeg var litt smånervøs siden jeg ikke har gjort det til magasin før, men det gikk over all forventing!! Guuri malla, så utrolig gøy det er. Bare det å se resultatet av hva man selv har stått for. Og så har jeg jo hatt verdens nyyydeligste modell idag. Åhh, jeg har gitt henne komplimenter i hele dag jeg, nydelig! Tenkte og vise dagen i bilder.. Sminke, sminke, sminkeeeee. Got to love it! Mesteparten er mitt, mens noe har jeg lånt av Centerteam. Lene the stylist, Emilia the model and Renate the camerawoman :* SMILES! Lars – fotografen! Skikkelig flink. In action! Det er så gøy og sminke andre! Mye gøyere enn å sminke seg selv.. Idag har jeg sminket og stylet 6 forskjellige looks. Jeg gleder meg SÅNN til å vise magasinet til dere! Imorgen er siste dag, og da er det herrestyling, blir spennende! Neglelakk må man ha! Her hadde Emilia på seg SKYhøye sko, så jeg ser jo ut som en dverg .. Altså … Er det mulig og være så nydelig?? Hva synes dere forresten om stylingen? Kjolen er fra Kristian Aadnevik for Ricco Vero. Got to love it. Denne vil jeg haaa! (Behind the scenes photos by Renate Eriksen) Kjole fra Designer Remix. Denne vil jeg også haa, *ønske seg til juuuul* Hva synes dere da? Ser det ikke spennende ut? Jeg er så sliten, kom nettopp inn døren nesten. Er på besøk hos storebror og kjæresten hans, de to turtelduene står på kjøkkenet og kokkelerer til lillesøster, mens jeg sitter her og blogger. Uforskammet av meg. Jeg må hjelpe til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg